Tehnica aquarelle

 Buna gagici! Astazi....aquarelle :D:D

De cand am vazut aceasta tehnica mi-a placut enorm si mi-am spus ca trebuie sa incerc desi mi se parea foarte greu. Dar nu e chiar asa. Pentru inceput mi-am cumparat doar o culoare fiindca imi era teama sa nu iau taca si sa nu fie buna...proasta decizie:)) Dar data viitoare nu mai fac greseala asta...vreau mai multe culori acrilice...le adooor :D

Nu ma dau eu cea mai cea in aceasta tehnica dar vreau sa cred ca e bine si frumos ce am realizat pana acum si bineinteles ca vreau sa progresez...
O sa va arat si 2 modele realizate prin aceasta tehnica...Ce parere aveti?





      
          Pe data viitoare. Va pup si va astept parerile
O zi superba!

5 comentarii:

  1. ce delicate sunt :) imi plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca toate modelele facute prin tehnica aquarelle ies finute si delicate...eu mai am de muncit
      iti multumesc frumos pt vizita si te mai astept. te pup

      Ștergere
  2. Multumesc pt cuvintele frumoase si pt vizita. te mai astet pe aici. :)

    RăspundețiȘtergere

 
Love beauty © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects