Un albastru sclipitor!

Buna dimineata dragele mele!
La mine este o dimineata linistita si ma bucur ca imi pot bea ciocolata calda gandindu-ma la viitor si la noile proiecte. O sa incep chiar de acum sa le pun in practica,iar daca si voi aveti putin timp liber si linistea necesara nu incetati sa va ganditi la visele voastre, chiar daca unele par imposibile de realizat nu trebuie sa va pierdeti increderea, doar par.


Astazi vreau sa va vorbesc putin de delicatete prin intermediul a doua modele de unghii. Pe unul din ele l-am descris aici si va spuneam cat de mult imi place. Am pastrat ideea de a avea sclipici pe 2 degete si am schimbat culoarea (un albastru superb de la Gabrini Diamond, codul: D67).
Sunt extrem de curioasa voi ce parere aveti, si daca vi se par intradevar delicate cum le consider eu.




Sa aveti un week-end minunat! Va pup

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Love beauty © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects